Uitspraak van de dag (1)

In de categorie “uitspraak van de dag” citeer ik graag de verpleegster van Kind en Gezin die ik daarstraks voor mij had zitten. Na het wegen (10kg450), het meten (77cm) en 2 spuiten sprak ze de gevleugelde woorden “En, spreekt ze al in zinnetjes?” Huh, waar is den tijd dat ze op deze leeftijd (14 maanden) eerst begonnen met een paar woordjes te zeggen? Ik kom duidelijk nog uit den tijd van de dinosauriรซrs, tsssss!

7 gedachtes over “Uitspraak van de dag (1)

  1. en volgens mijn pediater moet ge u pas zorgen beginnen maken als ze op 2 jaar nog geen 5 woorden kunnen zeggen…

    En wij moeten al die kindjes dan samen in een klas naar een gezamelijk punt brengen?!?

    BTW spreekt ze al in zinnetjes, want Amรฉlie was een echte rappe spraakwaterval he? ๐Ÿ˜‰

  2. @ Kitty : Oh, maar ik ben niet ongerust hoor. Kvond het gewoon grappig, en typisch K&G ๐Ÿ™‚ Ze zegt al papa (en soms mama) en dat vind ik al heel flink!
    @ Isabel : De tafel van 7 blijft nog wat moeilijk, maar de rest lukt al behoorlijk, dank u .

Geef een reactie

