Circus Ada Liora

Ada Liora is een lieve kleine meid van nog net geen 2 jaar oud. Wanneer haar ouders een tijd geleden te horen krijgen dat hun kleine meisje heel erg ziek is staat de wereld even stil. Leukemie. De nachtmerrie van elke ouder.

Maar in deze moeilijke tijden kunnen ze gelukkig rekenen op de steun van heel wat familieleden en vrienden (waaronder mijn nichtje) die uiteindelijk beslissen om een heuse benefietactie te organiseren, ten voordele van Ada Liora’s behandeling. En na lang zwoegen werd Circus Ada Liora geboren.

Uiteraard is iedereen van harte welkom op deze familiedag vol leuke activiteiten voor jong en oud. Maar er is meer… Voor een van hun kraampjes zijn ze nog op zoek naar leuke, zelfgemaakte spulletjes en kleertjes voor baby’s en kinderen die dan tijdens deze benefiet verkocht zullen worden. En daarom doe ik deze warme oproep naar al mijn blogkennissen. Als iemand zich geroepen voelt om een zelfgemaakt (of zelf gepersonaliseerd)slabbetje/shirtje/dekentje/rokje/tuthangertje/kleedje… te maken ten voordele van de kleine Ada Liora mogen jullie mij steeds mailen (adres zie rechterkolom van mijn blog). Ik zal er dan voor zorgen dat alles op de juiste plaats terecht komt, of jullie in contact brengen met Marijke of Sarah, de initiatiefnemers van deze benefiet.

Neem zeker ook hier eens een kijkje… Bedankt!

Er werd ook beslist om van de volledige opbrengst van deze familiedag minstens 10% te schenken aan de vzw K.O.K. (Kind-Ouders-Kanker). Deze werd opgericht voor de afdeling kinderoncologie van het UZ Brussel, de afdeling waar Ada Liora in behandeling is.

20 gedachtes over “Circus Ada Liora

  1. Ik vrees dat ik niet echt actief kan meehelpen, creatiefloos zijnde😉

    Maar ik vind het wel een prachtig initiatief. En ontroerende website. Het zou niet mogen: kindjes die erg ziek worden. Inderdaad niet eerlijk.
    Ik duim dat deze zwarte bladzijde van hun leven snel mag omgeslagen worden!

  2. @ Tamara: Wat het creatieve betreft kan ik ook niet meehelpen, daarmee dat ik het op deze manier probeer. Want alle beetjes helpen echt!

    @ Kitty: Leuk!

    @ Moeferkoe : Super! En ik vond dat knuffeltje zo slecht nog niet, het was zo lelijk dat het schattig werd :p

  3. Hoi allemaal,

    Ik wil Prutsen? al even heel erg bedanken voor de mooie spulletjes!!
    Ik kreeg ze vandaag aan en ze zijn echt PRACHTIG!!!!

    Enorm bedankt voor jullie steun en medewerking!!

    Liefs,
    Sarah

  4. Pingback: Circus Ada Liora « Prutsen

Geef een reactie

