Om grijs haar van te krijgen

Op weekdagen moeten mijn bloedjes redelijk vroeg hun warme bedje uit. Amélie rond 6u30 en Eline rond 6u45. Vooral Amélie laat soms nogal duidelijk merken dat ze het er niet mee eens is en liever nog wat langer zou slapen. Maar dan is het woensdag, en op woensdag mag er al eens een beetje uitgeslapen worden omdat het uurrooster van moeder op woensdagochtend wat lege grijze vakjes vertoont. Maar niks jom, om 6u19 was Amélie alive and kicking. En ik ben weer wat grijze haren rijker, en een deel slaap armer. Kinderen, ik zweer het u…

7 gedachtes over “Om grijs haar van te krijgen

  1. Dat ken ik! In het weekend lijkt mijn zoon ook steevast minder slaap nodig te hebben heb ik de indruk.
    Al moeten de uwe er inderdaad erg vroeg uit.
    Nog een jaar of 10 en je krijgt ze voor het middaguur hun bed niet uit.

Geef een reactie

