Kapsel kwijt

Ik en de kapper. De kapper en ik. Het gaat niet altijd even goed samen. Vraag ik om de puntjes bij te knippen, dan kom ik garantie buiten met 10 cm minder haar. En het is ook nooit gedroogd zoals ik dat graag heb, zodat ik het meestal dezelfde avond nog opnieuw sta te wassen. Of zit te wassen, als ik een bad neem, dat kan ook. En dan zwijg ik nog over de prijs die sommige kappers durven vragen om je haar te wassen en te knippen. Ik ga ook niet regelmatig naar de kapper, waardoor mijn haar steeds varieert tussen iets korter en wat langer, al dan niet met een modelleke in geknipt.

Feit is dat ik ook helemaal niet goed weet wat ik feitelijk wil, en waar ik goed mee sta. Lang, of toch maar iets korter? Met of zonder frou? Dus koos ik tot nu toe maar voor de gemakkelijkste oplossing, de Libelle-oplossing. Een tweetal jaar geleden zat er bij de Libelle namelijk een boekske, met daarin een bepaald kapsel dat ik wel mooi vond. En sindsdien ging die foto om de zoveel tijd met mij mee naar de kapper. Elke kapper maakte er weliswaar zijn/haar eigen versie van, maar kom.

Maar nu ben ik mijn kapsel dus kwijt he mensen! Nergens meer te vinden. Net nu ik zin had om zaterdag nog eens langs een kapper te passeren… Drama oh drama op een donderdagavond. Moest iemand mijn kapsel tegenkomen, u mag het terug richting Dardennen sturen. Ik en mijn haar danken u!

5 gedachtes over “Kapsel kwijt

  1. Ai, ik heb een tijdje geleden een beetje opgeruimt in mijn schuiven en zo verschillende boekjes weg gedaan! Het zat er mss tussen ! Had ik dat geweten!!😦

  2. Het is een teken. Tijd voor een nieuw kapsel.
    (ofwel heeft de kapper het al klaarliggen omdat je het daar de vorige keer hebt laten liggen)

    • Dat zou een duur kappersbezoekje worden dan, maar wel een gezellig dagje🙂
      Ik heb het ondertussen nog steeds niet teruggevonden, maar ik ben dan maar zonder naar de kapper getrokken…

Geef een reactie

