Jip en Janneke

A : Dit is een kerk, he mama?
Ik  : Inderdaad.
A : Daar kunnen mensen dan gaan trouwen.
Ik :  Als ze dat willen, dan kan dat ja.
A : Als je moeder wilt worden, dan moet je eerst trouwen he mama.
Ik : *verslik mij efkes* Wie zegt dat?
A : Jip en Janneke. Maar mama, seg, dan moet jij wel dringend trouwen he met papa. Gij hebt al 2 kindjes…

Het feit dat we al getrouwd waren verstond ze niet zo goed. Want waar was zij toen dan? Ik denk dat ik de luistercd van Jip en Janneke maar terug naar de Hema breng. Dat bespaart mij enkele moeilijke gesprekken zo ’s morgensvroeg in de auto.

6 gedachtes over “Jip en Janneke

  1. Oei, als Jip en Janneke het zeggen… Ik zal nog één en ander mogen uitleggen dan aan mijn dochter.

    Mijn ouders hebben indertijd, na een gelijkaardig gesprek met mijn jongste zus, een foto van hun kroost in hun trouwalbum geplakt om niet te moeten uitleggen waarom wij niet op hun trouwfeest waren!🙂

  2. Pingback: Tok tok «

Geef een reactie

