Tok tok

Toen Amélie vroeg hoe het kwam dat zij niet op ons trouwfeest was, heb ik haar gezegd dat ze toen nog niet geboren was. Maar ze bleef maar doorvragen waar ze dan wel was. Dus heb ik “simpelweg” proberen uit te leggen dat ze toen nog een eitje was in mama’s buik. Waarop zij doodleuk : “Maar mama, jij bent toch geen kip??” En tegen deze wijze woorden had ik niks in te brengen…

3 gedachtes over “Tok tok

  1. Jeetje ik zie het zo voor me… Een kip met een eitje, lol.
    Geef toe, het is toch wel een intelligente opmerking van je dochter? Ik zou de link niet zo direct gelegd hebben… Gelukkig bestaat er hele leuke kinderliteratuur met de nodige prenten en kindgerichte uitleg. Ja mama, maak er maar werk van!

Geef een reactie

