Secret Santa (1)

Cadeautjes verzinnen en kopen is meestal niet aan mij besteed. Ze zelf maken nog veel minder. Daarom dat ik vorig jaar na lang twijfelen besloot om toch maar niet mee te doen. Maar achteraf kreeg ik daar eerlijk gezegd wel een beetje spijt van, zeker toen ik zag wat voor leuke cadeautjes en wensen iedereen in de bus kreeg. Dit jaar was ik dus vastbesloten, ik doe mee!

Gisteren zat er dan een mailtje van Tess in mijn mailbox, met de naam, het adres en het verlanglijstje van mijn eigenste Secret Santa Slachtoffer. En raar maar waar, na 5 minuten wist ik al wat voor cadeautje ik ga kopen/maken. Ik kijk er zelfs al naar uit!

Wie wil kan zich nog steeds last-minute inschrijven, en wel hier. Doen!

5 gedachtes over “Secret Santa (1)

Geef een reactie

