Een blik in het leven van de familie V.

Zo af en toe kom ik op het idee om het geheugenkaartje van mijn gsm eens leeg te maken. En dan kom ik meestal foto’s tegen waarvan ik het bestaan al lang vergeten was. Zoals deze…

Eline voor het eerst bij de kapper, duidelijk niet op haar gemak.

De Spar met het mooiste uitzicht van België.

Een van de enige keren dat Eline in slaap viel in de auto.

Amélie, op de kermis.

Een lekker marginale Quick-picknick in de auto wegens geen plaats meer binnen.

Wederom een Quickske, in afwachting van de Halloweenwandeling op school. En nu gaat u mij zeker niet meer geloven als ik zeg dat wij eigenlijk bijna nooit in de Quick komen?

Papa’s helper had het koud.

Onze schaapjes in het herfstzonnetje.

8 gedachtes over “Een blik in het leven van de familie V.

Geef een reactie

