Sesa 2010 – gegeven

Gisteren kreeg ik eindelijk het verlossende bericht dat mijn “slachtoffer” haar Secret Santa-cadeautje had aangekregen. En nog meer, ze leek er zelfs blij mee te zijn, oef! Oorspronkelijk was het idee om zelf iets te maken, maar dat heb ik wijselijk toch maar niet gedaan wegens geen ervaring en geen zin om een totaal mismaakt cadeau te moeten afgeven. Volgend jaar misschien…

Voor foto’s moet je trouwens op haar blog zijn, die ben ik in alle drukte vergeten te maken voor ik het pakje verstuurde…

En als u mij nu excuseert, ga ik naast mijn brievenbus kamperen in afwachting van mijn cadeautje😉

Een gedachte over “Sesa 2010 – gegeven

Geef een reactie

