Sesa 2010 – gekregen

Ik heb er eventjes op moeten wachten, maar donderdag was het dan toch zo ver… Totaal onverwacht klopte er iemand op onze voordeur, en mocht ik mijn eigenste Secret Santa cadeautje in ontvangst nemen. Dat ik daarbij gekleed was in mijn uiterst charmante verbouwingstenue zal ik er maar niet bij vertellen. Kwestie van bepaalde illusies niet te doorprikken. Maar verbouwingstenue of niet, ik was heel erg blij met m’n cadeautje. Gezellig en kleurrijk, net zoals ik in mijn wishlist had vermeld. En de hele kamer geurt nog eens lekker op de koop toe!

Bedankt Fleurop bloemenmeisje voor het leuke cadeautje!

Bedankt Tess voor dit leuke initiatief, en voor alle moeite die je hier hebt ingestoken!

2 gedachtes over “Sesa 2010 – gekregen

Geef een reactie

