Solden

Ik heb er een haat-liefde-verhouding mee. Met de solden dus. Hoe ouder ik word, hoe minder zin ik lijk te hebben om mij tussen de (meestal) rommelige rekken met afgeprijsde artikelen te begeven. Af en toe vind ik wel eens iets, maar het gebeurt mij evengoed dat ik dan thuiskom met iets uit de nieuwe collectie, die daar natuurlijk al strategisch uitgestald staat. Buiten een paar schoenen voor Eline en een paar voor mezelf heb had ik dus niks gekocht dit jaar.

Tot een collega vertelde dat er vandaag in de AS Adventure nog ronde prijzen te vinden waren. En toen kwam ik plots weer buiten met een zak vol kleren, voor nog geen 100€.

Voor mezelf : 2 t-shirts, een rokje, een jas en een riem.

Voor Amélie : 4 t-shirts, 2 truitjes, een kousenbroek en 5 paar sokken.

Instant happiness😉

Een gedachte over “Solden

Geef een reactie

