In de boekskes…

Ze zochten een getuigenis ivm reflux… check

Jammer genoeg wel, ja. Als ik terugdenk aan die eerste huilweken krijg ik het nog steeds warm en koud tegelijk…

En op het positieve effect van een draagdoek op datzelfde refluxmonster… dubbel check

Moest ik die draagdoek niet gehad hebben, ik zou begot niet weten hoe ik die eerste weken had moeten overleven. Dat ding verdient gewoonweg een standbeeld!

Dus vertrok er ergens in april een mailtje naar “Brieven aan jonge ouders”.

En kreeg ik vandaag dit in mijn brievenbus…

Dat doet mij trouwens terugdenken aan het moment dat die foto genomen is. Ik was pas een paar dagen thuis uit het ziekenhuis en mijn zus kwam voor het eerst kennismaken met haar kersverse nichtje wegens in New York op le moment suprême. Ik wou per se die Tricot Slen eens gebruiken, maar begreep op het eerste zicht niet veel van al die knopen. Met z’n drietjes (de mama, de zus en ik) zijn we toch wel efkes zoet geweest met het bestuderen van het stappenplan, met deze foto als eindresultaat.

Ah, sweet memories…

4 gedachtes over “In de boekskes…

  1. Leuk om te bewaren!

    En amai, ik kus mijn pollekes zo hard en zo vaak dat ik gespaard ben gebleven van huilbaby’s en refluxbaby’s. Lijkt me vreselijk!
    Gelukkig is er dan inderdaad de draagdoek…

  2. Hier zaten we ook met een refluxbaby. Helaas ook met een hele erge spartelaar die vrij wilde bewegen en met geen stokken in welke babydrager dan ook te krijgen was. Hij brulde en spartelde en krijste tot ik hem eruit haalde. Na een paar maanden ging het refluxmonster weg, maar hij wil nog steeds niet in een draagdoek/zak.

Geef een reactie

