Gewoon, omdat ik het zo’n mooi stukje vind.

Ik droeg je op mijn schouders,  zodat je beter om je heen kon kijken. Ik dacht altijd bij mezelf dat ik er alles aan zou doen om je voor altijd te kunnen dragen. Ik zou naar het fitnesscentrum gaan. En aan gewichtheffen doen. Ik zou het nooit zover laten komen dat je te groot en te zwaar voor me werd. Het is nooit bij me opgekomen dat je op een dag wellicht aan me zou vragen of je zelf mocht lopen.

Uit : Het verdwenen meisje – Jodi Picoult

4 gedachtes over “Gewoon, omdat ik het zo’n mooi stukje vind.

  1. Mooi! Het doet me denken aan het tekstje op het geboortekaartje van één van de zoons hier.
    Je hebt twee kleine handjes. Geef er ons elk één. Dan zullen we je leiden, totdat je zegt: “Ik kan het wel alleen”

Geef een reactie

