Welopgevoed

Amélie: Mamaaaaa, mag ik bij u komen liggen? (Het hese slaapdronken stemmetje moet u er maar bijdenken)
Mama, na een blik op de wekker (07u14): Ja schat, kom maar…
Amélie: Dank u mama!

Waarna ze al trippelend tot aan ons bed komt gelopen en zich in mijn armen nestelt.

3 gedachtes over “Welopgevoed

  1. Ewel, ik wou dat mijn dochtertje dit ook eens deed. Niet “dank u” zeggen, want dat doet ze ook (meestal :)), maar eens bij ons willen komen liggen. En dan wel hopen dat ze er geen gewoonte van maakt natuurlijk, maar ’t lijkt me zalig voor een keertje.

Geef een reactie

