Ik had het kunnen weten.

Kinderen en slapen, het is niet altijd een goeie combinatie. Heb ik van horen zeggen. Want eigenlijk mogen wij hier niet klagen. De nachten dat ik mijn lijf  ’s nachts uit bed moet slepen zijn op 1 hand te tellen. Dus ja, ik heb chance. Veel chance. Behalve vandaag.

Vandaag ben ik namelijk om 6u19 opgestaan. Volledig vrijwillig wegens wakker door manlief die naar het werk vertrok, en fluitende vogels. Om op mijn gemak nog een taske koffie te kunnen drinken voor mijn kroost beslist dat het tijd is om op te staan, zo rond 6u30. Al de hele vakantie. Behalve vandaag.

Hier zat ik dan, van 6u19 tot 7u54.

4 gedachtes over “Ik had het kunnen weten.

  1. Oooooh! Me-time ;o). Daar word ik nu blijgezind van. Jammer genoeg heb ik die kans zelden of nooit. Fran wordt wakker als er een “4” of een “5” op haar wekker staat. Soms een “6”, maar verder geraakt ze niet…
    Gelukkig is ze op een leeftijd dat ze gewoon stillekes naar beneden gaat, en een beetje tv kijkt, Wii speelt of nintendo. En ze ontbijt op haar gemakje….

  2. whahahaha, dat had je idd kunnen weten😉.
    ’t Is zover, de vakantie is bijna om, ze zitten op vakantieritme🙂. Al verwacht ik hier dat Lukas pas volgende week dinsdag aan zijn vakantieritme begint, en dan moet ik hem wakker maken…

Geef een reactie

