Van het potje dat uiteindelijk thuis kwam.

Ik had mijn klaagzang nog maar net op het internet gesmeten, toen er al iemand voorstelde om dat potje voor mij op te halen. En uiteindelijk bleek het maar een van de vele reactie’s te zijn. Zeg nu nog eens dat Blogland niet vol lieve en behulpzame madammen zit.

Bedankt voor de moeite Sarah!

4 gedachtes over “Van het potje dat uiteindelijk thuis kwam.

  1. ik snap dat ge erom treurde… en dat ge blij zijt dat het er geraakt is. inderdaad in blogland zitten veel lieve mensen. Ik kreeg vorige week ook een spontaan cadeautje van iemand die ik nog nooit in levende lijve gezien heb. ook heel tof!

Geef een reactie

