Laat maar komen.

We zijn dus verhuisd geraakt. Uiteindelijk. Want laat ons eerlijk zijn, wat een spullen krijgt een mens op een paar jaar tijd bij elkaar seg. Zeker nu er hier 2 kindertjes rondhuppelen lijkt de stroom niet meer te stoppen. Er werd dus een paar keer op en neer gereden naar het containerpark. En wat dan nog overbleef mocht mee naar ons nieuwe stekje.

Ondertussen kregen de belangrijkste spullen al een plaatsje, realiseerden we ons dat het echt dringend tijd is voor wat nieuwe meubelen, en konden we rustig wennen aan ons leventje hier.

Het enige wat nu nog afwachten is, is het komende winterseizoen. Want naar het schijnt is dat hier best wel de moeite, bovenop de Baraque Fraiture. In afwachting van de eerste sneeuw, en de bijhorende vriestemperaturen, kocht ik dus al maar nieuwe sloefjes, zodat we toch zeker geen last moeten hebben van koude tenen.

Tijdens mijn speurtocht op het net kwam ik al snel bij Collégien uit. Want na een aantal jaar goedkope Hema-sloefjes gekocht te hebben, die dan eigenlijk toch nooit echt goed aan hun voetjes pasten, wou ik dit jaar eens deftige exemplaartjes kopen. Liefst in een vrolijk kleurtje. Ik vond ze zelfs zo leuk dat er al snel een derde paar in mijn winkelmandje verdween.

En het moet gezegd, ze zitten goed. Heel goed zelfs. En ze mogen in de wasmachine, wat ook een pluspunt is.

Laat dus maar komen, die koude temperaturen. Maar liefst nog niet onmiddellijk, eerst nog even genieten van het zonnetje…

8 gedachtes over “Laat maar komen.

    • Goh, ik heb zelf een 40, uitzonderlijk een 41. ik heb dus de maat 40-41 genomen, en die past, maar had echt niet kleiner moeten zijn. Ik zou dus een 42-43 nemen als ik jou was. Succes met het kiezen🙂

Geef een reactie

