*Give-Away* voor de boekenfanaat.

Bijna november. Bijna vakantie. En traditiegetrouw dus ook bijna boekenbeurs. Verleden jaar maakten we er een zussendagje van. En dat viel zo goed mee dat we dat dit jaar gewoon opnieuw gaan doen. Ik heb mij wel voorgenomen om mij deze keer wat in te houden. Ik heb namelijk nog een voorraadje steken. 

En het was bij het uitpakken van dit voorraadje, dat ik plots tot de ontdekking kwam dat ik een boek dubbel heb. Het boek dat op mijn nachtkastje lag, vond ik namelijk nog eens terug in de doos “te lezen”. En ik heb dat niet nodig, 2 dezelfde boeken. Dus het is voor één van u. Een give-away dus. Van dit boek.

Meedoen is simpel. U laat een berichtje achter bij de commentaren. En op maandag 31 oktober trekt 1 van mijn 2 onschuldige dingskes een winnaar.

Voilà, alstublieft.

26 gedachtes over “*Give-Away* voor de boekenfanaat.

  1. voilà se! mijn allereerste deelname aan een give-away…spannend!
    ik heb dus binnen een dag een héle week tijd om een boek te lezen he… ’t is maar dat je’t weet😉

  2. aah nog net op tijd om mee te doen. leuk zo’n give away, ik ga er zelf ook eentje doen peins ik, wegens overvolle boekenkast die ik eigenlijk wil elimineren🙂. maar op mijn nachtkastje is dus absoluut nog plaats voor dit boek!🙂

  3. ziet er een goed boek uit, eentje dat ik graag zou lezen, en zeker tijdens de wintermaanden. Vroeger donker, onder een dekentje kruipen in de zetel, dicht bij de haard en een goed boek!

  4. Pingback: Den uitslag. |

  5. Pingback: Ik zoek een excuus of gewoon wat tijd… | Wij plukken de dag!

Geef een reactie

