Te koop

Amélie en Eline groeien als kool, en daar ben ik uiteraard heel erg blij mee. Maar dat wil ook zeggen dat ik na 5 jaren moederschap al aardig wat dozen verzameld heb met kleren die te klein geworden zijn.

En vermits er hier meer dan waarschijnlijk geen kindje meer bijkomt én onze zolder (jammer genoeg) geen oneindige opslagcapaciteiten bezit, heb ik besloten een deel van dat gerief weg te doen.

Ik heb een pagina “Te koop” aan mijn blog toegevoegd waar ik regelmatig nieuwe spulletjes op zal plaatsen. Indien interesse moet u maar roepen. Of mailen, dat mag natuurlijk ook.

Een gedachte over “Te koop

Geef een reactie

