Sesa 2011 – gekregen

Toen ik thuis kwam, zag ik al van ver dat mijn Sesa-cadeautje was aangekomen. Gelukkig hebben wij geen buren die ook van fleurige verrassingen houden, want dingen die niet in de brievenbus passen worden hier door de postbode gewoon op de drempel achtergelaten.

Eenmaal binnen verzamelden zich 2 nieuwsgierige kindertjes en een nieuwsgierige mama rond de keukentafel. En we werden niet teleurgesteld. Integendeel.

Mijn Secret Santa heeft mijn verlanglijstje zeer aandachtig gelezen, want elk cadeautje was gelinkt aan iets dat ik had opgeschreven.

Twee kleurrijke kadertjes, een voor elke dochter. Onnodig te zeggen dat ze zo fier als iets zijn!

En voor de mama iets met mooie woorden, en iets kringloop/retro. Helemaal mijn smaak!

Bedankt Tamara, you’ve made my day!

12 gedachtes over “Sesa 2011 – gekregen

  1. :))))

    Ben heel blij en opgelucht dat het in de smaak viel. En dat er niets gebroken is, want dat was ook spannend! Met credits to manlief die alles professioneel ingepakt heeft😉

    Morgen laat ik de foto van je dochters met de kadertjes zeker zien aan Nora en Marie. Zullen ze ook wel leuk vinden🙂

    • Ik vertelde Amélie dat de kadertjes gemaakt werden door Nora en Marie die ze op de blogmeeting gezien had, en dat vond ze een keigek idee. “Waarom hebben die dat dan gemaakt voor ons mama? Da’s wel heel lief he!”
      En wat ook grappig en toevallig is, is dat de kadertjes in “hun” kleurtjes zijn. Ik koop vaak (onbewust) voor Amélie in de fushia-tinten, en voor Eline in de groen-blauwe tinten…🙂

  2. Pingback: Secret Santa – 2011 – Verzonden! « Onze patatjes

Geef een reactie

