Strijkparelen.

Hier ten huize Vandyck wordt er veel gestrijkpareld. Met periodes weliswaar, maar toch veel. En sinds kort kan dat kleinste prulleke van mij dat ook. Kunnen, als in de parels op het figuurtje steken in plaats van ze op de grond te gooien.

En da’s een hele verademing voor mijn huishouden moet u weten. Ten eerste omdat ik nu niet meer riskeer om met mijn voet op zo’n parel te gaan staan, want dat kan zeer doen. En ten tweede omdat dat hele rustige avonden geeft. Van 16u30 tot 18u vandaag. Alletwee. Zalig.

16 gedachtes over “Strijkparelen.

  1. Ik kijk ook enorm uit naar het moment dat dat hier ook eens zal voorvallen…
    Maar vandaga was het ook rustig: Timo sliep in de zetel en Nora hielp pizza’s maken… dat kunt ge een beetje vergelijken met strijkparelen, alleen een niveautje lager, want die loijfkes moet ge ni op puntjes zetten…

  2. Hier is dat strijkparelgedoe absoluut géén succes. Nora heeft dat misschien 2 of 3 keer gedaan en was het beu. Het gaat te traag voor haar, denk ik. En teveel prutswerk.
    Gelukkig kan ze zich wel uren bezighouden met tekenen, kleuren, knutselen,…🙂

    Heel leuke trui die Eline aanheeft trouwens!

  3. Oh, de onze haar leven bestaat uit één grote strijkparel hier, gemakkelijk ùren zoet mee, er bestaan trouwens ook grotere strijkparels (ik dacht van Haba), misschien handig voor kleinere vingertjes.

Geef een reactie

