Intouchables.

Ik doe dat graag, zo eens naar de cinema gaan. Ik doe dat ook veel te weinig, eigenlijk. Maar toen ik de trailer van Intouchables zag, wist ik dat ik deze film absoluut wou zien. De zus werd aangeduid als chinese vrijwilliger, en zo trok ik gisteren richting Brussel. Voor een zussendate, met stoofvlees op de Grote Markt, maar vooral voor de mooiste film die ik in tijden gezien heb. Echt.

Dus als u deze week nog ergens een kleine 2 uur de tijd heeft, rep u dan naar de dichstbijzijnde zaal. Want het is een pareltje! En vergeet geen zakdoek. Voor de lach én voor de traan.

En met prachtige muziek ook!

6 gedachtes over “Intouchables.

  1. Pingback: Count your blessings/1 |

Geef een reactie

