#wijvenweek : Van het wijf dat eens een mening had.

Ik had het op voorhand al wat uitgestippeld, de mening die ik hier vandaag met u wou delen.

Maar na het nieuws bekeken te hebben is de goesting om het hier neer te pennen ver te zoeken. Het lijkt plots zo zinloos om mij druk te maken in dingen, waarvan de familieleden van de slachtoffers zelfs nog niet eens meer zouden wakker liggen. En waarschijnlijk ook nooit meer zullen doen.

Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die rechtstreeks of onrechtstreeks te maken heeft met dit grote verlies.

Ik zet dus vandaag mijn joker in. Mijn mening komt zondag wel, op de inhaaldag.

Een gedachte over “#wijvenweek : Van het wijf dat eens een mening had.

  1. Pingback: #wijvenweek : Van het wijf dat eens een mening had. | Wijvenblogs

Geef een reactie

