#wijvenweek : Van het multitaskende superwijf.

“Als er nu iemand geen multitaskend superwijf is, dan ben ik het wel…” dacht ik toen ik de dagthema’s van deze wijvenweek doorgestuurd kreeg. Mijn huishouden draait meer vierkant dan rond, de stapels verbeterwerk zijn soms gewoonweg niet te overzien, om van de Mount Strijkverest nog maar te zwijgen.

En toch, nu ik het hier zo neerschrijf doe ik het toch maar he. Een voltijdse job combineren met de opvoeding van twee kinderen, een huishouden en een partner die graag en veel werkt. En dat allemaal zonder familie in de buurt die af en toe eens kan inspringen voor de opvang van de kindjes of iets dergelijks.

En daar ben ik eigenlijk nog wel het meest trots op denk ik. Ja inderdaad, wij hebben er zelf voor gekozen om te verhuizen, anderhalf uur bij onze familie vandaan. En nee, wij hebben daar absoluut geen spijt van. En ja, als het echt nodig is kunnen wij natuurlijk rekenen om de nodige hulp (waarvoor duizendmaal dank trouwens!). Maar toch, als ik soms hoor of lees hoe sommige mensen dagelijks beroep doen op hun ouders om de kinderen van school te halen, of ze eventjes op te vangen als je ergens een afspraak hebt of…., dan ben ik best wel trots op onszelf. En dat het allemaal soms wat vierkant draait, dat nemen we er graag bij dan.

5 gedachtes over “#wijvenweek : Van het multitaskende superwijf.

  1. Pingback: #wijvenweek : Van het multitaskende superwijf. | Wijvenblogs

  2. Hey Karen ,
    Idem dito hier, ook fulltime werkende mama met drie kids en geen familie waar ik met hen terecht kan, geen poetsvrouw ofzo
    ondertussen zijn mijn kids al wel op een leeftijd dat ze al voor zichzelf kunnen zorgen als het erop aankomt dus het overwerken is wat gemakkelijker, maar ik heb op deze manier al 21 jaar achter de rug en ik vind dat je daarop echt wel trots mag zijn!!

    Dus go for it Girl!!

    groeten
    Nadia

  3. Beste

    We willen u graag uitnodigen voor een pre-opening voor een exclusieve pop-up store van ‘goed speelgoed’, echter beschikken we niet over uw e-mail adres.
    Indien u interesse hebt, is het dan mogelijk uw e-mail adres door te geven zodat we u de uitnodiging kunnen bezorgen.
    Voor alvast wat meer informatie, kan u altijd een kijkje nemen op onze facebook pagina: http://www.facebook.com/PopCornPopUpStore

    Met vriendelijke groeten
    Het ideefiks team.

Geef een reactie

