Nieuw leven.

Figuurlijk.

Want de vorige blogpost dateert ondertussen al van maart 2012. Niet dat er hier niets te beleven viel, integendeel. Maar het ontbrak mij vooral aan de tijd/goesting om het hier neer te komen schrijven. Maar kijk, een nieuw jaar, een nieuw begin. En we gaan het nog eens proberen.

Maar ook letterlijk.

Want als alles goed gaat verwelkomen wij binnen een drietal weekjes onze derde dochter, “Florreke”. Dat we allemaal serieus aan het aftellen zijn hoef ik u waarschijnlijk niet te vertellen❤

Nu weet u trouwens gelijk waar ik toen (onder andere) van droomde🙂

1357135212

6 gedachtes over “Nieuw leven.

    • Merci!
      Kwestie van er direct terug goed in te vliegen he🙂 Alleen zullen de volgende postjes iets minder spectaculair worden vrees ik. Het is dat ik niet elke dag zo’n straffe stoot heb om mee uit te pakken he🙂

Geef een reactie

