Eline – 4

Haar verjaardag was ik niet vergeten, laat dat duidelijk zijn. Maar ik was gisterenavond wel even vergeten dat madam cake ging meenemen voor de klasgenootjes. Op zo’n momenten kan je alleen maar dankbaar zijn voor de uitvinder van Herta uitknijpcake. Want, laat ons eerlijk zijn, kleutertjes proeven dat verschil niet. Toch?

En zo zit ik hier nu, in een huis dat nog steeds een beetje naar cake geurt. Te denken aan die turbobevalling van 4 jaar geleden.

Haar cadeautjes krijgt ze vanavond, als papa thuis is. Maar vanmorgen stond er wel al een mooie kroon op haar te wachten. Die ze niet wou opzetten uiteraard. De kroon die Amélie knutselde en die ze zelf mocht versieren vond ze dan weer wel ok. Verder kreeg ik instructies om er voor te zorgen dat haar verjaardagskleed goed te zien zou zijn op de foto, want ik ben mooi met mijn kleed he mama.

En dat kan ik alleen maar beamen. De allermooiste vierjarige van gans de Ardennen.

DSC_0702 (2) [640x480]

 

4 gedachtes over “Eline – 4

Geef een reactie

